אוננות הדרך הבריאה להקל על הלחץ וליהנות הנאה מינית

אוננות היא דרך בריאה וטבעית להקל על מתח, לחקור את ההנאה המינית שלך ולקדם בריאות מינית. זוהי פעילות נורמלית לחלוטין ויכולים להיות לה יתרונות רבים. למרבה הצער, עדיין יש לא מעט סטיגמה סביב התרגול, וחלקם עשויים להרגיש נבוכים או מפוחדים לחקור את הפוטנציאל של משחק סולו מהנוחות של המיטה שלהם.

מאמר זה נועד להפריך כמה מיתוסים ותפיסות מוטעות לגבי אוננות ולספק כמה טיפים כיצד להפוך את החוויה לטובה עוד יותר. בואו נסתכל ונבין למה אנחנו צריכים לחגוג את המעשה הזה במקום להירתע ממנו.

מהי אוננות?

בבסיסה, אוננות היא כאשר אתה מענג את עצמך (או שותף אחר) מינית עם הידיים, צעצועי מין וחפצים אחרים. זה יכול ללבוש מגוון צורות, כגון שפשוף או גירוי איברי המין שלך, ללבוש אביזרים כמו ויברטורים או מהדקים לפטמות, או לחקור אזורים ארוגניים אחרים סביב הגוף שלך.

זוהי דרך מצוינת להבין את הגוף שלך, להבין מה מרגיש טוב, להגדיל את ההנאה המינית שלך ולגלות מה אתה באמת אוהב. אוננות היא גם דרך מצוינת לתרגל מין בטוח, שכן אתה לא חושף את עצמך למחלות מין פוטנציאליות או סיכוני הריון.

היתרונות של אוננות

לאוננות יש שפע של יתרונות גדולים והיא יכולה להיות דרך מצוינת לשחרר מתחים, להפחית מתח ולקדם בריאות מינית. הנה כמה מהיתרונות הידועים יותר שאנשים עשויים לחוות בזמן שהם מענגים לבד:

● מתח מופחת: ההורמונים והאנדורפינים המשתחררים במהלך ואחרי אוננות יכולים להפחית באופן משמעותי את רמות הלחץ והחרדה. זה יכול לעזור במיוחד אם אתה מרגיש מוצף ומקל על דיכאון על ידי הפחתת רמות הקורטיזול ("הורמון הלחץ").

● שינה משופרת: הדחיפה ההורמונלית שמגיעה עם אוננות יכולה לגרום לשינה עמוקה ונינוחה יותר. זה יכול לעזור למי מתקשה להירדם, כמו גם לעזור לשפר את איכות השינה של אדם.

● ביצועים מיניים משופרים: אוננות יכולה לעזור לבנות קשר טוב וחזק יותר עם הגוף שלך וכיצד הוא מגיב לגירוי מיני. הבנת מחזור העוררות של גופך יכולה להקל עליך להגיע לשיא, ללמוד כיצד גופך אוהב שנוגעים בך ולהפוך לבן זוג טוב יותר.

● נוזלים טבעיים מוגברת: אוננות מגבירה את ייצור הסיכה הנרתיק הטבעי, אשר מונע כאב ושפשוף במהלך יחסי מין.

● ביטחון עצמי משופר: עם אוננות, אתה בשליטה מלאה. זה יעזור לך להבין את העדפות הגוף שלך ובכך, להגביר את הביטחון העצמי שלך.

תיקון הסטיגמה

אוננות הושוותה למגוון סטריאוטיפים שליליים לאורך השנים, כולל חוסר מוסריות, הפרעה נפשית וטומאה רוחנית. בחלקים מסוימים של העולם, זה נשאר נושא טאבו, עם סטיגמה שעוזרת לשמור אותו בצללים. ניסוח מחדש של עמדות והסרת כל מכשול יכול לעזור לפעילות להיות מקובלת ומובנת יותר על יתרונותיה הרבים.

טיפים לאורגזמה המושלמת

אתה לא צריך שום כלים מיוחדים כדי לוודא שאתה מגיע "O גדול". למעשה, אנשים רבים מגלים ששיטות בדוקות מספיקות כדי לעשות את העבודה. הנה כמה טיפים כיצד להפוך את זמן משחק הסולו שלך למהנה עוד יותר:

● להרגיש בנוח: לפני שתתחיל, ודא שאתה בסביבה נוחה ואל תרגיש ממהר.

● בחר את התנוחה שלך: רובנו רגילים לשכב בעת אוננות, אך נסה תנוחות אחרות, כגון כריעה על המיטה או על הרצפה.

● שפר את התחושות: השתמש בפריטים סביבך, כגון כריות או ראש מקלחת רגיל, כדי ליצור גירוי נוסף.

● שחררו את עצמכם: התמקדו בדברים שגורמים לכם הנאה והעצימו את עצמכם לחקור ולגלות מה עובד עבורכם.

● שנה את השגרה שלך: מאז מקבל את עצמך באותו אופן בכל פעם יכול להיות משעמם, למה לא לנסות משהו אחר בפעם הבאה, כגון סוג אחר של צעצוע, או סוג אחר של גירוי?

● השתמש סיכה: זה חשוב במיוחד עבור אלה עם הנרתיק. סיכה תקל עליכם לחקור ולגעת בגופכם ותגביר את התחושות המענגות.

● זכור לנשום: התמקדות בנשימה שלך במהלך אוננות יכולה גם לעזור לך להירגע ולהגדיל את ההנאה.

www.wildtimegirls.com פורטל מומלץ
מסקנה

אוננות יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את הגוף שלך ולגלות מה באמת מניע אותך. הגיע הזמן לשים בצד את כל העכבות ולאמץ את פעילות ההנאה הקבועה הזו. יש כל כך הרבה טכניקות וצעצועים שונים שיעזרו לך לאורך

מדריכי סקס - מאמרים נוספים

העולם המרתק של בלוגי סקס מדריך מקיף

העולם המרתק של בלוגי סקס: מדריך מקיף

בעידן הדיגיטלי של היום, סקס הפך לנושא דיון בולט באינטרנט. ואחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לדיונים כאלה הם בלוגים של סקס. פלטפורמות מקוונות אלה מספקות מגוון רחב של נקודות מבט ומידע בנושאים מיניים שונים, כולל מערכות…
העולם המרתק של בלוגי סקס: מדריך מקיף
קונדומים כלי חיוני לבריאות והגנה מינית

קונדומים: כלי חיוני לבריאות והגנה מינית

קונדומים הם אחת הצורות הנפוצות ביותר של אמצעי מניעה והגנה מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STI). כלים פשוטים ויעילים אלו נמצאים בשימוש מזה מאות שנים ועברו שינויים ושיפורים שונים במהלך השנים. למרות ההתקדמות הרבה בבריאות…
קונדומים: כלי חיוני לבריאות והגנה מינית
לחקור את העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות

לחקור את העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות

בחברה של היום, נושא הפנטזיות הארוטיות נחשב לעתים קרובות לטאבו ונדחק לתחום הפורנוגרפיה וההשתקה. עם זאת, האמת היא כי פנטזיות הן חלק טבעי ובריא של המיניות האנושית. למעשה, על פי מחקר שפורסם בכתב העת Journal…
לחקור את העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות
בגידה במערכות יחסים מציאות נפוצה אך הרסנית

בגידה במערכות יחסים: מציאות נפוצה אך הרסנית

בכל מערכת יחסים אנושית, בין אם היא רומנטית, משפחתית או אפלטונית, יש רמה של אמון ופגיעות שמצופה ומוערכת. אמון זה הוא הבסיס שמחזיק את מערכת היחסים יחד ומאפשר לה לשגשג. עם זאת, ככל שאנו שואפים…
בגידה במערכות יחסים: מציאות נפוצה אך הרסנית

מדריכי סקס